..mer om J20...

..jag minns fakrist inte vad jag rapporterat om angående J-20 och J-18, men läste ikväll att Daniel Nilsson spelar kommande säsong i Mora J-18.
Spelarartappen vi haft hittils i juniorleden:

Daniel nilsson - Från J20, J18 tiill Mora J18
Erik Gustafsson - Från J18, J20 och 4 A-lagsmatcher till Färjestaden J20
Oscar Engsund - från J-18, J20 och 13 A-lagsmatcher, till HV 71 J20
Martin Sophy - från J18, J20 och 11 A-lagsmatcher, till Huddinge J20

Nytilskott: Inga, vad jag har sett...

Resaerverar mig för något bortfall - men vad jag kan se, så är det dessa 4 spelare IKO tappar från  sina juniorlag. Enligt mig så blir Oscar Engsund tuffast att ersätta, men rent allmänt, så tappar juniorlagen backspetsen. Bara till att hpppas att inga fler bortfall tillkommer...

Hoppas att övriga juniorer vill stanna, och hjälpa Oskarshamn få riksintag till hockeygymnasiet, och fostras in i A-laget.

Juniorerna hade en enastående säsong, både J-18 och J-20, trots att det inte räckte hela vägen. Kommande säsong är vi med från start, och hejjar fram våra unga krigare!!!

Tipsa mig gärna angånde a-lagsspelare OCH juniorerna på: [email protected]

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: