De stora matcherna i Arena Oskarshamn, utan IKO!

som jag skrev i inlägget innan, kommer jag göra lite enskilda blogginlägg om mina tankar mm från allt som släpptes idag.

Träningsmatcherna radades upp där, så nu tänkte jag skriva om de matcher som kommer spelas i Arena Oskarshamn, men som INTE IKO deltar i...

De jag tänker på är damkronornas fyrnationsturnering och Tre kronor Legends.

Jag börjar med damerna.
Kul att få till en landslagsturnering i Oskarshamn. Omöjligt att gissa hurmycket intresset ligger kring detta i Oskarshamnspubliken, men bra att få till lite andra arrangemang i arenan. Helt klart spännande. Tyvärr saknas topplagen USA och Kanada, men förutom Sverige, så även Finland, Ryssland och Tyskland känns helt ok att få till Oskarshamn.
10-12 februari 2012 kommer turneringen äga rum, som är en förturnering inför VM.

Men innan detta, så kommer Tre Kronor Legends till Arena Oskarshamn.
Kl 15:00 lördagen den 24/9 kommer de för att spela en uppvisningsmatch, mot gamla IKO-spelare.
Senare på kvällen, kl 18:00 spelar IKO hemma mot Örebro - heldag i ishallen!
Observera att matchen mot Örebro förflyttas från 16:00 till 18:00, för att ge plats för denna hockeydag!
Klart kul med en "vettig" uppvisningsmatch, dvs ingen plojmatch med dokusåpakändisar, utan riktiga legendarer!
Nu väntar man spänt på vilka spelare som kommer spela i de båda lagen...

Nästkommande blogginlägg:
Sportbar i Arenan för medlemmar! (kommer senare ikväll!)

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Vore kul om Salo stod i Tre Kronor Legends....

2011-05-19 @ 19:23:13
Postat av: Ståplats

Undrar just vad det är för pressmeddelande som ska släppas imorgon?

2011-05-19 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: