Sportchef?

Som jag skrivit om innan så har man idag ca 5 intressanta namn som sportchef.
man jobbar som så att man först letar efter de som passar in i profilen av vad som söks, sedan kontaktar man personen ifråga, för att höra vad denne vill åstadkomma i en förening mm.
Sedan skickar man ut en intresseförfrågan, för att därefter, om intresse för att komma till klubben finns, inleda förhandlingar.
En som har fått en intresseförfrågan är Roger Jönsson (klubbchef i Olofström).

Avvaktar vidare information gällande sportchef...

Kommer senare ikväll skriva lite om ljudanläggningen och jumbotron på bloggen... inga stora nyheter där förvisso, snarare bara information, då jag fått frågor om det. Håll tillgodo.

Glöm ej heller bort att IK har ny 6-poängsmatch ikväll mot Västerås, kommer lägga upp på bloggen var man följer matchen online.
Jag kommer ej vara på plats i Västerås ikväll, men skall se om jag kan få tag i någon som skall dit, som kan telefonrapportera här ikväll...

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: