Publikrådet:

Igår var starten för "publikrådet".
Jag hoppades få lite mail från närvarande på mötet, men inte fått det.
Däremot så har Martin skrivit på insideiko.blogg.se nu, angående publikrådet.

Jag har också varit i kontakt med Mats Söder angående publikrådet, och hans svar var likvärdiga de som Martin skriver om på bloggen.

Jag har dessutom lagt fram förslaget som leksand använde sig av för lite sedan; http://www.leksandsif.se/6965.php där alla fick maila frågor, som deras VD svarade på, och allt publicerades på nätet.
Verken Söder eller jag tycker detta är en optimal idé, då alla kan gömma sig bakom alias mm, men allt blir då genast offentligt. Publikrådet ÄR en bra idé, bara upp till oss att komma på det!

Information angående sportchef och andra kontrakt kommer att komma senare, men inget är klart just nu!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Peter Erlandsson

Varför är man så otroligt rädd för att folk ”gömmer” sig bakom alias och nicknames? Det är så det går till på Internet. Minns när Oskarshamnstidningen körde chattar med Dag Larsson. Han svarade på varenda fråga trots att samtliga chattdeltagare skrev med nicknames, precis som det alltid brukar vara.



Vad är problemet förresten? Kommer det olämpliga frågor eller frågor med nedlåtande innehåll så är det ju bara att strunta i att svara. Måste väl vara viktigare att klubben får ut information än att styrelsen kan identifiera varje person som skriver frågor?

2011-02-25 @ 18:04:17
Postat av: Räkan

Handlar snarare om att ta det till ett personligare plan...

att våga stå för sin åsikt, dvs visa vem man är... att gnälla under dåld idenitet är mycket lättare. Konstrukriv kritik, tycker nog ALLA är bra, men man bör kunna stå för sina åsikter och kunna bemöta svaren.



IKO:styrelsen läser svenskafans och andra forum, men självklart är det tex inget lämpligt forum för dem att bemöta frågor/kritik.



Som Söder mfl sagt, undrar ni något maila.

jag har på sista tiden fått stort förtroende för styrelsen, både då de ALLTID svarar på mail mm, och bemöter ALLA frågor, både kritiska ch positiva sådana...



DET gör nuvarande styrelsen förbannat bra!



Ja, jag har också mina kritiska tankar ibland till deras agerande, men var gång jag mailat och undrat varför de agerat som de gör, har jag fått realistiska svar.

testa det...

2011-02-25 @ 18:19:44
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: