Ljungby-IKO online:

Är du inte i Ljungby ikväll?
Följa matchen online då?
Sveriges radio sänder hockeyextra, den sändningen hittar ni HÄR
Jag har inte sett/hört om OT sänder någon CoverIt ikväll.
Hittar jag inte att de kör någon coverIT ikväll, till 17:30-tiden, så slänger jag upp en CoverIt på bloggen, som jag skriver...
Denna kommer dock göras via mobiltelefon, och jag vill stå och sjunga, så vet ej hur rapporteringen kommer funka isåfall, men skall göra mitt bästa isåfall.
Men om OT kör en CoverIt, så kör jag inget här, då får ni följa den. Osäker dock om jag hinner länka den här...
Hör ni inget här, så kör de onlinerapportering.
Annars kan ni logga in här, strax innan matchstart, så har jag en CoverIt på bloggen!
Men som sagt var, gör detta via mobilen, så den blir lite begränsad isåfall...

Men jag hoppas vi syns i Ljungby!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: KP

http://www.barometern.se/sporten/ot-sporten/troja-ik-oskarshamn-live%282282647%29.gm



OT kör 'cover it live' ikväll

2011-02-16 @ 15:03:21
Postat av: Leo

Detta fick ni aldrig veta i lilla Ljungby sedan polis, landstinget Kronoberg och media gått samman och tystade ner saken, skandalen på Ljungby Lasarett....och ingen gör något åt det än idag, den som drabbades fick inte ett uns av upprättelse !



www.totalskandal.se



http://www.youtube.com/watch?v=hMtSs_Gle0M&feature=mfu_in_order&list=UL

2011-05-01 @ 16:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: