Lite om J20:s läge...

I skrivande stund leder IKO:s J20 sin serie, J20 södra ELIT.
Man har dock 2 matcher fler spelade än 2:an Växjö, som i skrivande stund har 47 poäng, och IKO har 51 poäng.
Detta efter att IKO tagit en så viktig 3-0 seger hemma mot Mariestad, i fredags!

Växjö kommer nu ha 2 raka matcher, men båda är borta.
Först ut för Växjö är Skövde (som ligger 9:a i tabellen, matchen är 11-02.08). Sedan möter Växjö Nässjö på bortaplan (Nässjö är 5:a). Samma datum som Växjö möter Nässjö (11-02-12) möter IK Oskarshamn Borås på bortaplan. En otroligt viktig bortamatch för IKO, om man vill avancera i tabellen!
Bor ni nära Borås, så rekommenderar jag att man kommer och stöttar grabbarna. Matchen börjar 16:10!

Jag skall försöka bättra mig i skrivandet om våra juniorer, och har nu lagt till en kategori, kallad "Juniorerna"!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Robin

Då jag bor i Göteborg åker jag gladeligen till Borås för att titta till våra Juniorer!



Kan även nämna att IK möter just Växjö i en omgång till innan serien är avslutat. Matchen spelas i Arena Oskarshamn Lördagen den 19/2 15:30. Matchen kommer i allra högsta grad ha en väldigt stor betydelse. Rekomenderas att ta sig till Arenan denna lördag!

2011-02-06 @ 03:43:37
Postat av: Räkan

Gott Robin!!

Skriv gärna ett par rader här, eller maila mig om matchen, så kan jag blogga om matchen; maila mig på [email protected] isåfall.

Annars skall jag försöka få kontakt med isladan för att kunna rapportera matchen, direkt här på bloggen...



Om jag inte åker dit själv... Inte helt troligt, men frugan gillar ellosland...



/Räkan

2011-02-06 @ 04:01:57
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: The One

Jag kommer vara på plats då för jag och frugan ska ner till hennes mamma den helgen så vi är också på plats då :)

2011-02-06 @ 14:37:07
Postat av: Jeanette

Ja min sambo ska köra grabbarna till Borås,önskar att jag kunde följa med för dom är grymt duktiga :)

Tycker att folket i O-hamn kunde visa sitt stöd för dom oxå

2011-02-06 @ 20:42:13
Postat av: Tack för ert stöd

Så underbart att ni vill stötta även J 20, det kan vi behöva!! Tyvärr så kanske det inte spelar roll för enl. vissa källor får de inte gå upp för det finns inte pengar till det??????????????

2011-02-06 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: