Köpa klocka?

Läste lite på svenskafans, i Oskarshamns forum.. Där missen med IKO:s pausvila snackas om...
OK, det finns inga krav att klocka skall finnas i omklädningsrummen, men man kan tycka att det borde finnas det i alla omklädningsrum. Gärna en digital, som är synkroniserad med klockan på matchtavlan, så alla verkligen får exakt tid.

Men signaturen NilsApabo kom med det geniala förslaget; IKO kanske skulle ta med sig en klocka till dem nästa gång!

Kostar ju max 20 spänn att köpa en klocka, på typ ett av sveriges största möbelvaruhus.
Nackdelen är att nu möter vi inte Örebro mer denna säsongen (såvidare inte IKO fixar en PO plats mm).
Annars hade jag gärna personligen bekostat mig en klocka till dem.

Jag tycker att vi tillsammans hjälps åt att komma ihåg detta till nästa säsong.
Mailar någon mig eller liknande, någon dag innan vi möter Örebro, så kan jag ta på mig att sponsra deras gästande lag med en klocka!

Vore en kul cermoni innan match att bjuda dem på. Som man vid slutspel, landskamper mm bjuder på klubbvimplar, så bjuder vi dem på en klocka.

Den som kommer ihåg att påminna mig nästa säsong, inför match mot Örebro, skall jag belöna med en kopp kaffe i Oskarshamns ishall!

Alternativt vore kul om fler gick ihop i denna aktion mot dem, och samlade in varsin klocka.. tänk er en match hemma mot Örebro, där alla i publiken tagit med sig en klocka, gett till IKO innan matchen som IKO överlämnar.. skulle kunna resultera i att Örebro får med sig 3000 klockor hem till omklädningsrummen...

Dessutom så vore det extra kul om IK tar ner sin klocka i gästande omklädningsrum, just till nästa möte mot dem... eller sätter i slöa batterier i den, så den funkar, men den går för sakta...

PS:
Ikväll kommer en ny spelarintervju upp här. Signaturen Fredrik var ej helt fel ute i sin gissning med vem det handlar om.

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: