J20: IKO-Borås på lördag

Det är några som skrivit här att de skall se juniorerna mot Borås på lördag.
Vore kul att kunna köra lite periodrapporter här på bloggen. Så ni som skall till borås, maila mig på; [email protected]
Skriv vem ni är och ert mobilnr, så ringer jag upp er i periodpauserna, för direktrapportering på bloggen!

Är det flera som mailar så ringer jag kanske bara någon av er, men ju fler som mailar telefonnr ju bättre, så inte alla bara hoppas på att någon annan gör det...

För er som vill följa matchen här, så börjar den kl 16:10 på lördag.

Denna matchen är otroligt viktig, då IKO:s J20 leder tabellen, men med bara en poäng, och med en match mer spelad! Växjö ligger 2:a, och just dem möter vi på hemmaplan nästa omgång, den 19/2 kl 15:30.

Både heder, hockeygymnasie och IKO.s a-lags framtid hänger på hur det går för J20 framöver!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Räkan

Ruskprick: Stämmer nog det där du säger, låter mest logiskt så.. jag som blandade ihop Juniorlagen...

Hur eller hur så får vi stötta J20 :)

2011-02-11 @ 15:37:21
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Räkan

..och här verkar mitt inlägg lite sinnessjukt...

Men Ruskprick skrev innan mig, och undrade om hockeygymnasiet inte hängde på J18, och inte J20...

Råkade trycka bort Ruskpricks meddelande när jag skulle svara... sorry för förvirringen :)

2011-02-11 @ 16:35:47
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: