Inför Tingsryd-IKO

grundserien närmar sig sitt slut...
IKO har sin lilla chans till förkvalet, men det krävs vinster rakt igenom för det.

Närmast på schemat är Tingsryd.
Ett Tingsryd som jagar en 12:e plats, för att slippa kvala neråt...

Och som vanligt, alltid heder att slåss om, även om man gett upp drömmarna om förkvalet!
Jag ger dock inte upp hoppet, förens vi är helt uträknade... vilket jag hoppas vi slipper bli!

PP:
IKO - 21,08% (5:a i allsvenskan)
Taif - 15,44% (13:e i allsvenskan)

BP:
IKO - 77,37% (10:a i allsvenskan)
Taif - 72,83% (14:e i allsvenskan)

Jag åker till Tingsryd direkt efter jobbet, så jag är inte säker jag hinner lägga upp var man kan följa matchen online denna gången på bloggen.
Men ett tips är att kika in på ot.se och smp.se
Smp brukar rapportera tingsryds hemmamatcher, men med en mycket vek rapportering, där man i regel bara får målskyttar och en kort sammanfattning efter var period. Dessutom måste sidan laddas om hela tiden...

Sveriges radio kommer sända hockeyextra på webben, men inte sända IKO:s match i helhet, utan från alla matcherna...
Sändningen hittar ni HÄR, klicka sedan på "Lyssna på hockeyextra"

Men jag hoppas vi ses i Tingsryd!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Robin

Är du på plats imorn Räkan? =)

2011-02-23 @ 02:15:09
Postat av: Räkan

Kupps, jag är på plats i dag i Tingsryd, precis som jag skrev ;)

2011-02-23 @ 10:02:28
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: