IKO - Almtuna Online

Sitter du liksom jag fast i någon helt annan stad än Oskarshamn ikväll? Ja otur för oss. Men inte ska vi deppa för det. Vid det här laget brukar vi ha koll på vilka online tjänster som funkar när IK spelar match.

Men ändå slänger jag upp ett par länkar så alla blir glada och nöjda. =)

OT rapporterar som vanligt, detta hittar ni: HÄR

Sverigesradio kör inte matchen i sin helhet men de kör hockey extra där IK:s match sänds. Detta hittar ni:  HÄR

Uppsala Tidning är på plats i Arenan, deras liverapport hittar ni: HÄR

Matchchatten med swehockey som uppdatering hittar ni: HÄR


NU KÖR VI!!!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Micke

Mycket konstigt Räkan!! Utlovat online av OT...men inte fan ser jag något sådant :(

2011-02-21 @ 19:00:18
Postat av: Räkan

Hoppla hoppla!

Inte jag, (räkan) som la in länkarna, utan Robin.

Men OT-länken han lade in funkade fint för mig iallafall!?!

2011-02-21 @ 23:24:39
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Robin

Saken var den att OT var väldigt sena med att lägga ut sin länk.. hittade den 3min in i matchen och ändrade då inlägget lite..

2011-02-21 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: