Framför dina åsikter till föreningen!

Ni har väll inte missat att torsdagen den 24/2 kl 18:00, på VIP:en i arena Oskarshamn, kan man komma och framföra sina frågor/åsikter direkt till styrelsen!

Många har framfört klagomål angående styrelsens tystnad mm, den gågna säsongen. Styrelsen låter meddela att man vill lyssna vidare på detta, och veta av ER hur man kan förbättra sig!
Därför lanserar de nu "Publikråd".

Styrelsen ger ER chansen att framföra tankar, ideér, önskemål, förslag och kritik. Detta för att kunna förbättra sig!
Har du något du undrar över eller ett förslag, rekomenderar jag starkt att komma på detta!

Man kan läsa mer om det på deras blogg, informationen hittar ni HÄR
Finns också information angående publikrådet HÄR

Jag kommer inte kunna vara på plats, men skulle uppskatta mycket om någon vill anteckna vad som sägs, och gärna ta ett foto - för att sedan maila det till mig!
Maila isåfall mig på; [email protected]

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: