Ställ in er på kval.

Ny match idag nya tag. Vad jag tror om kvällens match vet jag inte jag tror vi bara ska spela av och göra det bästa av situationen som uppstått. Det fanns ett litet hopp om att undvika kval men det släcktes definitivt mot Björklöven i Onsdags. Jag tycker att nu bör samtliga ställa in sig på kvalet även ledning spelare och styrelse för IKO.
Det är det absolut bästa i stället för att gå omkring o tjata om att vi i laget tänker inte på något kval o hit o dit blablabla.... Ställ in er på det så vi kommer mentalt förberedda dit och träna upp er för det. Skit i de matcher som e kvar spela av dom och skit i resultatet är mitt råd. Givetvis försök ta poäng men fokusera inte lika mycket på det nu som innan. Då tror jag dessutom att vi kommer få med oss oväntade poäng framöver.


Vi måste komma in i kvalet vältränade och med ett jävlaranamma då finns de inga lag där som kan slå oss vi är för bra för det.


Den värsta besvikelsen har lagt sig sen onsdagsmatchen nu och vad gäller klacken så vet jag inte. Kanske som någon skrev bör vi ses en stund innan och försöka göra upp lite riktlinjer jag tycker heller inte klacken behöver låta hela tiden. Hellre få ramsor med hög kvalitet, än massa ramsor som ingen orkar skrika i.
Och bara för att de är tyst en minut behöver inte trumman börja.

// Löjjan



Kommentarer
Postat av: Ståplats

Håller med. Som supporter är jag i alla fall helt inställd på kval nu. Det ska bli både jäkligt kul, men ändå inte på något sätt. Det kommer bli det nervigaste vi har upplevt sedan IKO gick upp i näst högsta serien för 14 år sedan.



Vi måste spela på topp, då ska vi kunna klara det. Div 1 lagen ska inte tro att det bara är att komma att ta vår allsvenska plats. Vi ska spela jävligt hårt på isen och skapa ett tryck på läktaren som vi inte har sett på år och dar. Div 1 supportrar ska inte få komma till en allsvensk hall och ta över.

2010-02-12 @ 11:59:53
Postat av: Lakej

Vinner ni idag så finns fortfarande en liten chans. Men som sagt, då måste ni VINNA.

2010-02-12 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: