Man kan väl försöka!!

Jag är riktigt besviken efter gårdagen. Jag hade inte förväntat mig specielt mycket. Publiksiffran var helt okej även om jag tror det var många som tog 2 biljetter när dom gick in...
Jag är besviken på spelet, IKO ville ju inte ens spela det märktes. Jag förväntar mig inte vinster eller lysande spel. Jag är fullt medveten om  att man väntar in kvalet och bara vill spela av serien tills dess men va fan!! Lite jävla vilja hade ju inte varit fel. Hade med mig sambon på hockeyn igår... Hon har sett 3! hockeymatcher i sitt liv och när hon frågar mig... Har inte IKO någon spelide eller?? Dom bara slår ju ner pucken i hörnet sen åker ingen dit och dom med vita tröjjor slår ut pucken igen... Ska de va så??...
Då är de jävligt illa och de värsta är att de är sant...spelar dom så i kvalet kommer förlustraddan att fortsätta...


Jag begär inte att vi ska vinna fler matcher under serien frånsett matchen mot sundsvall som i alla fall jag anser som viktig inför kvalet..där ska vi sätta ribban och visa att vi inte kommer vika ner oss....
Men jag begär att IK i alla fall ska vilja vara där och att man ska vilja spela och kämpa i 60 minuter..

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Tobias

Håller helt med, var nog den sämste prestationen jag sett på många många år, inklusive alla lag alla serier jag sett, damkronorna inräknade!! Att ha 9! PP och knappt komma ur egen zon är skrämmande! att man också saknar all form av vilja är itne roligare att se. Varför kan man inte bara köra kanadastyle? släng ner pucken i motsatt hörn och se till att någon kommer med FART in och nyper fast pucken sen upp på back och in stenhårt framför mål och skjut skjut skjut!!! man behöver inte vara specielt duktig för att lyckas med detta spelet...Att heltidsproffs presterar på denna nivå är rent ut sagt pinsamt!



Ge dem ett jobb så kanske de släpper Xboxet ur skallen när de spelar!

2010-02-26 @ 11:49:25
Postat av: Andreas

Dom är ju så jävla loja hela laget. Lite mer jävla vilja. Och någon som försöker få igång laget lite, gör som Bozic, Kasta handskarna och ta en fight. Om inte annat så är de underhållande för publiken.

2010-02-26 @ 14:43:54
Postat av: Tobbe

Håller med helt klart, när allt går dåligt och det tillochmed började bli lite sur stämmning och bortalaget står och skriker och tjoar och är överlyckliga så bör man kunna vissa lite stake och ta en riktigt fight!



Iaf för att visa sin publik att man bryr sig och inte tolererar att de beter sig så.



Bofors var nog det pinsamaste lag jag råkat ut för!

2010-02-26 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: