McGrath tillbaks till IKO!

Tänkte skriva om KHK borta och McGrath efter förra matchen.
Men med anledning av att man var besviken efter man kom hem från Karlskrona, tänkte jag att man borde lugna ner sig och se nyktert på det hela, i dubbel bemärkelse. Men sedan rann livet på, och jag han inte skriva om den matchen.. men det hade ändå inte blivit någon kul läsning ;)
 
Men saken hör till den att när jag kom hem från Karlskrona fick jag ett tips om att McGrath pratade på allvar med IKO.
Jag valde att avfärda pga 2 anledningar, punkt ett. Fanns inte tid att rota i ärendet.
Sedan ärligt talat trodde jag det handlade om önsketänkande, när jag läst på sociala medier att många önskat "hem" McGrath igen.
Och inte nog med att det kunde avfärdas som ett önsketänkande, trodde prio ett var att hitta backförstärkning.
 
Men nu blev det inte så, och jag är inte besviken.
McGrath vet vi förvisso alla att han kan vara otroligt trött när han är oinspirerad. Det har även Västeråsarna nu fått uppleva.
Men jag tror McGrath vill revanschera sig!
Dessutom antar jag hans prislapp sjunkit en hel del, nu när han suttit på bänken, lämnad på läktaren och på sista tiden inte ens fått träna med Västerås...
 
Nu är kontraktet klart, och McGrath kommer spela med IKO även nästa säsong!
 
Spännande. Hoppas ett miljöombyte och revanschlusta kommer få fart på McGrath, för vi vet vad han kan gå för!
 
Välkommen tillbaks Evan!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUTT GUTT!
nu ville jag se Rodman-Mcgrath direkt!
den duon klickade bra förra gången

Rodman-Mcgrath-Caputi
Squires-Miettinen-Eriksson
Poulsen-Svensson-Backman
Lidhammar-Poulsen-Ågren

Sen när piispanen är tillbaka, kör man med miettinen som center eller på sidan?

2014-10-20 @ 18:50:41
Postat av: Anonym

Blir de tifo för mcgrath imon?:-)

2014-10-20 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: