Djerf lånas ut och inför IKO vs Asplöven

Vi börjar med Djerf.
Rykten sade tidigt idag att han fått kontrakt med IKO, men inte ska spela med laget till att börja med.
Mörrum ryktades senare låna in en spelare från Oskarshamn.
Efter lite olika kontakter står det nu klart, Djerf kommer lånas ut till Mörrum.
Kan vara en bra lösning för båda parter, Djerf får istid, och kan på så sätt jobba sig in i IKO...
 
* * * * *
 
Lördagens match? Ja, snacka om att jag har hockeyfeber. Sean Banan, hoppborg, ansiktsmålning, öltält  och gratis hockey!!!
Bättre blir det knappast!
Detta är en match IKO har allt att bevisa, nu ska det plockas fram lite vilja och visa gratispubliken hur hockey ska spelas!
Mitt tips: 5-3.
 
Blev lite kort, införmatchen idag, då jag är hos mor å far, med världens slöaste internet och en ännu slöare dator...
Detta och hockeyfesten i  under lördagen gör att jag ej är hemma och kan länka hur ni följer matchen.
Men matchen bör ses på plats, helt gratis. Klarar man ej av detta lär OT rapportera och hockeyallsvenskan.se livesänder via webb-TV!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Härligt

Invadera hallen! Minst 3000 hoppas jag på! Krossa Asplöven!

2013-09-13 @ 22:55:08
Postat av: greger

Med ett nödrop på fi...thåret från ett nytt fjasko
Deta håller inte ,hemma ska Ik bara domminera inför 3000 pers.

2013-09-14 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: