François Bouchard klar för IKO!

Ja, något har varit på gång, rykten drog blickarna mot Kanada. Men jag kunde inte få fram något. Mina källor på andra sidan pölen hade inget.
Så bombar IK Oskarshamn och Roger Jönsson ut namnet idag: François Bouchard!
 
Den hade man inte gissat på. Bortsett från att Francois (ja, från och med nu skriver jag hans namn med "c" för min enkelhets skull), bröt foten för 2 år sedan, ser hans statistik imponerande ut.
I AHL har han levererat stadigt med poäng, och i juniorligan QMJHL dominerade han poängligan!
Ska bli grymt spännande att få se denna för mig tidigare okända spelaren.
 
IKO skriver i sitt pressmeddelande att vigilante i och med detta nu är borträknad. Poängmässigt sett, en god ersättare...
 
Roger Jönsson imponerar extremt med lagbygget han fått ihop, och då är man inte klar ännu!
Center, back och målvakt återstår...
 
Får Söderström ihop laget, och krämar ut allt från varje spelare, ja, då bör vi kunna blicka uppåt mot topplaceringarna!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som att ingen är givan plats i detta lag :-)

Mitt tips

Leavitt-soares-bouchard
Löfstedt-ny-poulsen
Backman-svensson-eriksson
Granlund-johnson-lidhammar

2013-06-10 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: