Inför Örebro borta och målvaktsfrågan!

..men jag börjar med något annat. Jag älskar när ni kommenterar här på bloggen, det är det som gör den levande!
Men jag har en önskan till er, var gärna anonyma om ni vill, men använd gärna ett återkommande alias.
Och framför allt, använd inte andras inarbetade alias, och skriv inte i deras namn!
Är extremt sällsynt att jag måste plocka bort kommentarer, för det vill jag inte, men vi tillsammans måste hitta en lösning på detta problemet som börjat uppstå!
Jag kan göra så att man måste logga in för att kunna skriva kommentarer, men vill inte det. Både för att man måste få vara anonym om man vill, men också för att jag tror att antalet kommentarer då skulle minska...
Kom gärna med förslag, så vi slipper "identitetsstölder".
 
* * * * *
 
Nu till ämnena i rubriken.
Galbraith stannar i IK Oskarshamn Januari ut, då transferfönstret stänger...
Förhoppningsvis är han frisk, och matchredo mot Örebro.
 
Matchen mot Örebro då?
Om det gått tungt resultatmässigt för IKO de senaste matcherna, då har det inte gått mycket bättre för Örebro HK.
På de senaste 6 matcherna har Örebro endast tagit 3 poäng, och Örebro kommer från 2 raka förluster.
 
IK Oskarshamn har visserligen endast tagit 1 poäng de 5 senaste matcherna, men kommer närmast från en poängmatch...
 
Och anmärkningsvärt är att båda lagen endast gjort 8 mål de senaste 5 omgångarna.
 
Med 7 poäng upp till förkvalsplatsen känns detta som en måstematch för IK Oskarshamn. Ska man haka på tåget behövs det 3 poäng borta mot Örebro.
 
Lagen har mött varandra 2 gånger den här säsongen, och båda matcherna har slutat med en bortaseger.
Det får gärna hålla i sig en omgång till...
 
Detta blir troligen en av säsongens första matcher jag missar helt, då jag inte är på plats, och tveksamt om jag kan se TV-sändningen på webben, då jag är bortrest i helgen. Matchreferat mm KAN därför kanske komma senare än vanligt...
 
Notera nu alla att matchen mot Örebro är flyttad 1 timme, detta pga juniorfinalen.
Matchen startar 17:00.
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Bego

Det är lätt att glömma skriva namn...man skriver kommentaren och skickar....Heja IKO, nu tar ni ÖHK!!

2013-01-05 @ 01:11:11
Postat av: Värsta IK:arn

Vilken PK-korrekt domare! Fy fan!

2013-01-05 @ 22:13:38
Postat av: Icht

IKO ist der beste!

http://www.youtube.com/watch?v=jk6wF4QAZLc

2013-01-05 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: