Häftig hemmapremiär!

Asplöven i hemmapremiären kändes inte så wow för bara några dagar sedan.
Men föreningen visar nu, att man med lite arrangemang kan göra vilken match som helst, hur kul som helst!
 
Nu är det ju inte motståndarna jag brukar fara på hockey för att se, utan för att stötta IKO. Men IK Oskarshamn har lyckats få min hockeytemp inför hemmapremiären öka än mer!
 
Man gör en "hockeyns dag"!
Och man lockar inte nya (unga) supportrar med vad som helst, man lockar dem med Sean Banan!
Kan lova att min hockeytokiga, men även Sean Banantokiga son skrek av glädje när jag berättade detta.
 
Inte nog med Sean Banan så blir det hoppborg, godisregn, grillning och öltält, där Fake underhåller. Jo, och bäst av allt, sedan är det ju en hockeymatch också! IKO vs Asplöven!
 
Men om man vill vara med om allt detta? Det blir dyrt tänker smålänningen. NEJ!
Konsert med Sean Banan, annat skoj OCH HockeyAllsvensk hockey är GRATIS!
Ja, även inträdet till matchen kostar gratis!
 
Jo, en sista sak, inte nog med att underhållningen både innanför och utanför arenan är gratis, så kan man dessutom vinna friplåtar, då maskoten ska "döpas".
 
Härligt initiativ. Både för att locka ny publik till arenan, men också för att höja hockeytempen ytterligare!
Med arrangemangen utanför och gratis inträde, då blir det en fullsatt arena i hemmapremiären va?!?!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Khtyb

Grymt! Bra initiativ IK!

2013-08-19 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: