Lite tips...

Har under helgen fått in en del härliga tips, men varit och handlat i Tyskland, så jag har ej hunnit med att kolla upp tipsen ännu.
Men underbart när man får mail från läsare med olika tips, fortsätt så, det underlättar jobbet med bloggen!
 
För er som inte vet var/hur man tipsar, gör man det enklast via min mail: [email protected]
ALLT som rör IKO är av intresse!
 
Men även för att hålla gång i bloggen under sommaren, får ni gärna komma med förslag till vad ni vil läsa om här, när silly season ibland stannar upp.
Förslagen får ni gärna posta i kommentarsfältet, jag svarar inte alltid där, men läser alltid era kommentarer, och tar till mig era förslag!
Men var gärna så specifika som möjligt, vill ni tex läsa nostalgiinlägg, skriv gärna exakt vad ni vill det ska handla om. Det kan vara allt från en match, supporterresa, säsong eller annat!
 
/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: