Inför: IKO vs Västerås

Västerås väntar, i Arena Oskarshamn.
Förra säsongen hade IK Oskarshamn förvånansvärt "lätt" mot VIK, då man möttes 6 ggr (inklusive förkvalet), och på de matcherna vann IK Oskarshamn 5 av 6 matcher!
Men nu är det en ny säsong, och nya förutsättningar...
 
Västerås lär vara revanchsugna, då de kommer från 2 raka förluster (Mora och SSK).
 
IK Oskarshamn lyckades senast ladda ur mot Djurgården, och jag hoppas man nu samlat sig från det, och är redo för en ny hockeymatch!
 
Hur går det då?
VIK ska inte komma och hämta poäng i vår hemmaborg! Jag är optimist, och tror alltid på mitt lag. Så ett realistiskt tips känns därför 4-2.
 
Matchen startar 27/9 kl 19:00, och spelas i Arena Oskarshamn!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Utomstående

Läste någonstans att en ny person ska ställa sig i klacken för första gången ikväll.

Tror det är viktigt att uppmuntra om någon ny ställer sig i klacken. Inte så lätt att ta steget att "skrika" på matcherna. Då kan man behöva stöttning. Får man för mycket kritik för att man skriker för lågt eller för lite, så blir det lätt en obehaglig upplevelse och den personen lär aldrig mer stå i klacken. Bara en tanke, för att få mer folk till klacken. Förlåt på att jag lägger mig i!

/Står inte i klacken och ber därför om ursäkt på förhand ifall någon tycker att jag lägger mig i. Men jag brukar skrika med i ramsorna ändå var jag än befinner mig i arenan (ibland stå, ibland sitt). Dock bara de enklaste ramsorna typ: - Oskarshamn!! och KÄMPA IK!! (Dock får man blickar som om vore spetälsk om man skriker på sittplats. Stela människor, bra att de i alla fall klappar händerna!)

KÄMPA IK!!

2012-09-27 @ 14:30:20
Postat av: Anonym

7-3 till iko ikväll

2012-09-27 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: