"Acke" in i J20!

För en månad sedan skrev jag lite funderingar på hur man kan förbättra J20, och förenkla jobbet för Johan Hellström.
Skrev då att ett "bollplank" till honom vore en god idé, då han ofta står själv i båset med sitt lag.
Det inlägget kan ni läsa HÄR.
 
Idag nådde ett rykte mig, att Alexander "Acke" Johansson ska in i J20.
Nu har jag fått det bekräftat.
Både Roger Jönsson och Johan Hellström har nu bekräftat detta, och båda säger att Acke kommer hjälpa J20, kommer vara med någon dag i veckan, och agera bollplank till Johan!
Acke kommer bidra med sin kunskap, och även ge spelarna tips/råd.
 
J20 har "vaknat" sedan det inlägget, men tycker detta är en fantastisk idé. här kommer en person med eliterfarenhet in och kan stötta laget, men särskilt det jag eftersökte - ett bollplank till Johan Hellström!
Det är inte lätt att vara själv, nu har IKO hittat en mycket god lösning till det problemet!
 
/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: