J20-nytt!

Kom precis hem från Danmark, som även blev Tyskland...
Barskåpet är nu fyllt, och jag kan lägga fokus på annat...

Dvs, lite nyheter kring J20!!
Den 11/9 har IK Oskarshamn J20 en träningsmatch, borta mot Nässjö J20.

* * * * *

Men så en större nyhet, i kommentarsfältet tipsas det ibland, och nu om detta jag skall ta upp, som jag redan hade lite på gång... Maila mig istället för tips: [email protected], på det viset kan jag efterforska på ett bättre sätt!
Men saken är den, att det handlade om Von der Geest...
Ni som hängt med ett litet tag minns passningsgeniet Mikael Von der Geest i IK Oskarshamn, som avslutade sin karriär här säsongen 03/04.
Hans son var på gång till IK Oskarshamn J20 förra säsongen, men det blev inget av det.
Men inför den här säsongen ser det ut som att han kommer landa i sin fars juniorfotspår.
Enligt mkt säkra uppgifter är nu Marcus von der Geest "jr" mkt nära att skriva på för IK Oskarshamn J20, han skriver troligen på innan vi hinner nå en ny helg!

Säkra uppgifter, med god insyn säger att han är klar innan Fredag...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Icke

Enligt rykte på MrMadhawk (kommentar):



Janne:

2012-05-26 19:51:50

Karlskrona och Västerås gett sig in i kampen om Scandella

2012-05-27 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: