Hjälp med hockeymusik...

Gått igenom min samling med IK Oskarshamnslåtar, både officiella och icke officiella...
Finns allt från den senaste skivan till "Vårat hockeygäng" och skiva som Moore Support själva spelade in...
Tänkte skriva lite om tiden då låtarna spelades in, lite betydelse kring dem, och hur de gör sig som hockeylåtar...

Men det är 2 inspelningar jag ej kan hitta, och ber er nu om hjälp med dessa.

1: White Wings spelade in en skiva, men jag hittar inte min....
2: Under 90-talet gav dansbandet Bennys ut ett kassettband med en IK Oskarshamnslåt... och jag kan ej hitta mitt band...

Ni kan hjälpa mig på lite olika sätt med detta:

1: Sälja skivan eller bandet till mig! Maila mig då om vad ni vill ha för skivan eller bandet!
2: Ge mig en länk eller liknande där man kan hitta låtarna på nätet idag.
3: Skicka mig en avspelning av låtarna (jag står för porto och omkostnader).
4: Scanna/fota omsaget, och maila det till mig.
5: Upplysa mig om var jag kan finna skivan/bandet på annat sätt.

Tar mycket tacksamt mot all form av hjälp till detta.
Maila mig då på: [email protected]

Sedan undrar jag en sista sak, har IK Oskarshamn eller någon annan gett ut någon anna låt till/om IK Oskarshamn innan Bennys låt?

Tacksam för er hjälp.

/Räkan


Kommentarer
Postat av: T

Jag hittar inte min cd emd white wings heller :/

2012-03-30 @ 08:38:38
Postat av: Rodden/NKPG

Dammsuger nätet för fullt nu. Snubblade in på en sida som väcker lite minnen. Enstaka matcher mot olika lag, vilka lag som fanns med och enstaka spelare. Härliga tider



http://hem.passagen.se/redhawx/Madhawks/links_allsvenskan.htm



Ah well, åter till dammsugningen!

2012-03-30 @ 09:03:48
Postat av: Ståplats

Ekonomin



(Ledsen om denna kommentar inte behandlar ämnet i artikeln ovan, men jag börjar undra hur det går med ekonomin och vilken spelarbudget IKO får att röra sig med).



Såg att IKO söker säljare. Hur går det med sponsorförsäljningen egentligen? Karlskrona har redan 25 mille i omsättning i division 1. Vi har ”bara” 20. Viktigt att hänga med även i den ekonomiska matchen. Det är ju en grundförutsättning för det hela.



Jag tycker att IKO inte bara ska rikta in sig på lokala sponsorer i regionen. Sök i hela landet och varför inte också utomlands? (Vi har ju redan Skoda tex). Allsvensk hockey är ett starkt varumärke nuförtiden. Hårt bevakad i media dessutom. Se ert marknadsvärde IKO!



Konkurrensen blir mördande om Karlskrona går upp och storsatsar direkt samtidigt som DIF just nu ligger på nedflyttningsplats till HA. Blir jäkligt tufft för IKO att komma topp-7 om vi inte har råd att stärka upp truppen ytterligare lite grann.



KÄMPA på IKO!

2012-03-31 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: