Midsommar är över...

Jaha, då var midsommar anno 2012 över.
För min del blev den riktigt dålig, inte nog med att det började regna på natten mellan midsommarafton och midsommardagen (inte så kul när man tältar), så blev man dessutom sjuk på det...
Sängliggandes och diverse vårdcentralbesök. Nä denna midsommar går inte till historien som en av de bästa.
Hoppas ni hade en bättre helg!

Men jag får skylla det hela på hockeyabstinens. Ni vet, fira midsommar känns så avlägset att få kliva in i diverse ishallar.
Och när det då på nyhetsfronten under hela helgen varit tyst, ja då blir hockeyabstinensen värre.
Pga avsaknaden av internet och att jag blev sängliggandes, blev det inget bloggat i helgen - men vad skulle man skriva om?
Hade tänkt peta in någon krönika, men internet fanns ej, och orken fanns ej, det ber jag om ursäkt för.

Är långt ifrån på benen ännu, men nu tar vi tag i detta, har ni någon, vad som helst, minsta lilla, nyhet om IK Oskarshamn, maila mig då på: [email protected]!

Nu är det 78 dagar kvar till serien startar, så vi närmar oss i alla fall träningsmatcherna! Snart. Snart är vi samlade där på läktaren igen!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Perra

Kör en story om hockeygymnasiet!

2012-06-25 @ 23:50:37
Postat av: The One

Grönvita sumo basunerar nu ut att Scandella ska vara klar för IKO!

2012-06-26 @ 19:10:55
Postat av: Sittplats

Är också nyfiken på juniorverksamheten. Det verkar ha kommit in många nya spelare. Väntas J-laget bli ännu ett snäpp bättre nästa år?

2012-06-26 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: