Lidhammar och mållinjen...

Är nu tillbaks från helgtrippen till Finland.
Har inte hunnit uppdatera mig om allt som hänt ännu, men kör på det jag sett:

Lidhammar är nu hel i sitt knä. Ja, som ni kanske minns så bröt IK Oskarshamn kontraktet med honom, då han skulle opereras, för att efter operation ge ett try out-kontrakt.
Nu visar Asplöven tydligen intresse för Lidhammar, och skall kontakta honom. Mer om detta finns att läsa HÄR!

Mållinjen. Som jag skrev tidigare, skall mållinjen flyttas bak 70cm. Detta på prov under försäsongen.
Jag undrade i det inlägget hur det skulle bli om utvärderingen gav dåligt resultat, hur man skulle flytta tillbaks mållinjen.
Nu har kommitén kommit med ett nytt beslut.
Eftersom processen att eventuellt flytta mållinjen igen innan seriestarterna blir svår, blir inte flytten på prov längre.
Mållinjen skall flyttas bak 70cm, och det blir permanent under hela säsongen.
I mina ögon ett vettigt beslut, både för processen att eventuellt flytta linjen igen, men också för spelarnas skull. nu kan man träna och köra in sig på den nya isytan, utan att behöva vara rädd för förändring.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Matte.B

Blir det något av förslagen på ramsor som jag skickade till dig?

2012-07-22 @ 20:02:41
Postat av: Räkan

Det kommer. Hade det inlägget klart, men det försvann.

Måste skriva om det igen bara. Tar lite tid, då det är lite koder mm till filmklippen...

2012-07-22 @ 21:31:55
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Löjjan

Kommer du på årsmötet räkan?

2012-07-23 @ 12:18:11
Postat av: Anonym

Ja hoppas Lidhammar stannar!

2012-07-23 @ 16:30:10
Postat av: Hasse

- Hejsan.

Du har säkert skrivit när första isträningen är. Men jag kan inte hitta det någonstans.

Kan du hjälpa mej med den uppgiften....?

2012-07-23 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: