Inför: Införinlägget

Ja, detta blir ett inlägg inför att jag skriver inlägget inför matchen mellan IKO och SSK...
Hänger ni med?

Jag brukar alltid skriva dagen innan match, ett inlägg inför matchen.
Detta skulle också gjorts nu.
Men det inlägget får vänta på sig...

Jag kom nämligen hem från jobbet nyligen, och tänkte sova lite!
Det är juniorhockey i natt. Närmre bestämt en VM-final. Så jag tänkte sova lite nu, så man kan se hela matchen i natt, för att sedan i morgon (fredag) när matchen är slut köra från Växjö till Oskarshamn...

Så inlägget inför morgondagens match kommer komma upp runt 4-tiden i natt, i någon periodpaus...
Nu vet ni varför bloggen inte uppdateras på några timmar! :)

Nu säger jag godnatt, så ses vi i natt!
Heja juniorkronorna och framför allt: heja IK Oskarshamn!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Per Torpe

Sov så gott så länge Räkan! Jag ser fram emot ditt inlägg inatt. Jag kommer också se juniorkonorna slå Ryssland.



Södertälje har fått upp farten på sistone och kommer att vara en hyperfarlig motståndare för IKO. Dessutom har dom ju förstärkt med en före detta NHL stjärna. Matchen är en sexpoängsmatch. Vinner IKO ligger ju Tälje åtta poäng efter oss. Vinner Tälje skiljer det bara två poäng. Hua, det blir djävligt spännande! Med klarspråk: Alla till Arenan, tillsammans ska vi hojta fram IKO till seger. Vore underbart med en repris av den stämning som vi hade mot Leksand.



Tillsammans gör vi kringlor av Södertälje!



2012-01-06 @ 00:59:07
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: