Seger för J20 mot Nässjö!

IK Oskarshamn J20 spelade idag borta mot Nässjö.
Tyvärr har jag ej varit hemma något idag, och ej kunnat ge periodrapporter.
Micke ringde i mitten av matchen till mig, och gav en kortare rapport. Men då jag ej hade dator eller papper och penna i närheten väljer jag faktist att inte delge er rapporten. Detta för att jag glömmer lätt och inte vill felcitera.

Däremot kan jag tala om att matchen blev lite försenad, då man i mitten av andra perioden hade isbekymmer.
Men tydligen kunde man laga isen, och fullfölja matchen.

IK Oskarshamn vann med 1-4.

Målskyttar IKO: O Josefsson, A Pettersson, M Eberhardsson (i boxplay!) och R Aronsson.

* * * * *

I morgon spelar J18 match. man spelar hemma i Arena Oskarshamn, matchen startar kl 17:30. Motståndet är serietvåan Linköping.

IK Oskarshamn leder serien med sina 30p, 2:a är just Linköping på 29p. 3:a är Vita Hästen med sina 24p.
De 2 bästa lagen får kvala vidare till Elit!
Med matchen mot Linköping inräknad är det endast 4 matcher kvar av grundserien.
Vinst mot Linköping, och laget är i stort sett klara för kvalet till Elit!
Har ni möjligheten, gå och stötta killarna i morgon, så vi kan få upp J18 en division!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: J20

Härlig stabilitet IKO. Åkte och spelade hem tre poäng på bortais.

Ös på dem sista matcherna.

2012-02-11 @ 19:25:12
Postat av: Ståplats

Håller med föregående talare. Bra jobbat J20!

2012-02-11 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: