RJ fortsätter leverera - Poulsen kritat på för 2 år till!

RJ - Roger Jönsson fortsätter att leverera!
Idag presenterade IK Oskarshamn att även Poulsen förlängt, och detta med 2 ljuvliga år!

Poulsen är en spelare jag imponerats av. Innan jul visade Poulsen upp ett härligt driv, och en härlig anda, då han ofta kom flygande från kant in mot mål.
Efter jul har det inte sett likadant ut, om detta beror på att Poulsen fått andra uppgifter/annan roll i laget eller ej vet jag ej. Men hur eller hur finns det mycket talang i dansken, som jag tror verkligen kan plockas ur honom de kommande 2 åren!

Kul med förlängningar som presenteras innan säsongen är över och att man skriver på med spelare för mer än 1 år!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara big sam och lööövet kvar, sen e jag nöjd!

2012-02-13 @ 19:07:06
Postat av: IKOfan

Glöm inte Jadeland ;) Men det ska nog mycket till?

2012-02-13 @ 19:49:18
Postat av: Anonym

tror de blir malmö för hans del tyvärr, bra spelare annars, men tror de lutar hemåt, ;/

2012-02-13 @ 20:10:16
Postat av: Anonym

som jag skrev för ett tag sen ljungkvist o poulssen och en till den tredje vet jag inte men lär nog komma ut snart

2012-02-13 @ 20:44:20
Postat av: KP

Ja, Jadeland han lär inte spela i Oskarshamn nästa år, även om han har hjärta för klubben.

Förstår han om han trots allt vill närmare sin hemstad där både släkt och vänner finns i massor.

Men om inte Malmö hör av sig så lär han inte lämna för något annat Allsvenskt lag i alla fall, det tror jag inte .

Så chansen att Jadeland spelar här nästa säsong är att Malmö inte hör av sig eller något Elitserie-lag.

2012-02-13 @ 23:40:55
Postat av: Per Torpe

En mycket positiv nyhet. Poulsen har haft lite måltorka sista tiden men det vända när som helst, hoppas redan nu på fredag mot Malmö. Bra jobbat igen av Roger Jönsson!!

2012-02-14 @ 00:29:41
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Hans

Tycker man ska värva Filip Olsson från Mörrum och sen låna ut Tobias Jonsson. Filip Var riktigt bra tyckte jag när han spelade med iko ifjol. han spelade stabilt och enkelt. Sen signa Tero och få nån bra deal med antingen Hultström eller Sam. Sen måste Jönsson värva en kanadensare på 6 månader som vinner poängligan;)

2012-02-14 @ 08:47:24
Postat av: Hans

Hultström spelar nog kommande säsong i lhc dressen så bra är han. Tero vill jag också gärna se i IKO dressen men det lär nog bero på dom externa finansiärerna och IKO: s ekonomiska öde. Filip Olssson nej tack inga fler chans värvningar på backsidan, vi har redan nämnda Tobbe Jonsson och alltid ifrågasatte Matushkin som dock verkar komma mer och mer nu varje gång han får speltid. Hellre egna juinoren Engsund på backsidan då. Samt Djerf på forwards sidan. Tar lätt en plats i fjärde linan nästa säsong enligt mig.

2012-02-14 @ 08:58:35
Postat av: Till den andre Hans

Det finns inte på kartan att Hultström tar en plats i LHC nästa säsong. Tror inte att LHC satsar på en orutinerad back nästa år. Kanske om man spelar i Allsvenskan, men spelar man i elitserien kommer ALDRIG Hultström att ta en plats där. För hans eget bästa så skulle spel i IKO vara bäst för honom. Kommer han att spela i elitserien med LHC kommer han att vara som bäst 7e back vilket resulterar i max 5 min/match

2012-02-14 @ 09:19:20
Postat av: Bego

Vill också se Big Sam och Lövet i laget till nästa år. Otroligt viktiga spelare för laget. I dagsläget anser jag att de är bästa back och bästa forward. Tror inte Jade blir aktuell för Malmö och definitivt inte för Elitserien, så han kanske stannar ändå. Nyttig slitvarg men inte så mycket finess.

2012-02-14 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: