Kvällens match på webben?

Kan du inte ta dig till Arena Oskarshamn ikväll? Här hittar du hur/var man följer kvällens match på webben.
Då jag jobbar i Växjö, och åker direkt till Arena Oskarshamn efter jobbet hinner jag ej slänga upp dessa länkar innan matchen som jag brukar.
Just nu bloggar jag dessutom med mobiltelefonen, så länka kan jag ej heller göra för det.
Men listar här var man kan hitta olika rapporteringar:
S24 TV-sänder matchen på webben.
Oskarshamnstidningen brukar rapportera, in där på lokal sport så hittar ni...
Malmö rapporterar via Everysport. Länken till det hittar ni på malmoredhawks.com, högst upp i högra hörnet.
Sveriges radio sänder hockeyextra på webben. in på sr.se/kalmar så hittar ni sändningen!
Annars hoppas jag vi syns i klacken ikväll!!
/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: