IK Oskarshamn vs Tingsryd på webben?

Har ni inte möjlighet att ta er till Arena Oskarshamn idag, går matchen att följa på webben.
Då jag jobbar nu, fram till kl 20:00 hinner jag ej lägga upp detta inlägget precis innan matchstart, som jag brukar.
Detta medför att alla länkar ej finns ännu. Men skall länka så gått det går.
Kan bli så att jag missar någon länk, och då får ni hjälpa varandra med länkarna i kommentarsfältet!

• Oskarshamnstidningen brukar rapportera. Ingen länk uppe där i skrivande stund, men man brukar hitta deras bevakning HÄR!

• Tingrsyd rapporterar via everysport, och den rapporteringen hittar ni HÄR!

• Sveriges Radio sänder kvällens match i sin helhet på webben. Deras sändning hittar ni HÄR!

• Den "trasiga" matchchatten hittar ni HÄR!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: