Ny design...

Har i natt (natten mellan lördag/söndag) ändrat designen på bloggen.
Upplever ni/hittar ni störningar i bloggen, vänligen skriv detta i kommentarsfältet, så jag kan redigera eventuella fel!
Sidan KAN se olika ut i olika webbläsare, men jag har nu testkört i några olika, och för mig ser det lika ut i alla... Men skärminställningar mm kan göra att det ser olika ut...
 
Hoppas ni trivs med den nya mer personliga designen!
 
Cred till Tobias Karlsson, som gjort bannern, överst på sidan!
Tack!
 
/Räkan

Kommentarer
Postat av: Räkan

...för att se den nya bannern mm, kan det krävas att ni måste uppdatera sidan, eller trycka på F5...

2012-12-02 @ 02:25:25
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se
Postat av: TK

Om jag var du skulle jag se över "länkarna" nederst på sidan bara :)

2012-12-02 @ 11:32:15
Postat av: ratmanloco

Hmmmmm... Hur ska jag uttrycka mig nu... Den nya övre bannern "ikoskarshamnblogg.se" i blått, SER alldeles för "vek" ut, ser inte proffessionellt ut längre, ser "fattigt" ut, om du förstår vad jag menar?? Logga in själv på sidan räkan, och tänk. "hur uppfattar folk, som aldrig sett sidan förr, den??

bara vad jag tycker...

annars gör du ju ett JÄVLA BRA JOBB, med din blogg, är inne varje dag, för nya saker att läsa och lära om.


Tack...

Jonas

2012-12-02 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: