IKO J20 förlust i andra cupmatchen

Idag mötte IK Oskarshamn J20 Flemmingsberg i andra cupmatchen, och man förlorade med 6-2. Detta trots att man vann skotten med 52-30...

Detta innebär att Flemmingsberg är obesegrade i cupen, och har 6 poäng. I morgon (söndag) möter de Nacka, som har 0 poäng...
IK Oskarshamn, med sina 3poäng, möter Troja-Ljungby, med sina 4 poäng...

Då det endast är en match kvar av cupen, krävs det att Flemmingsberg förlorar mot Nacka, och att IK Oskarshamn vinner mot Troja-Ljungby.

I morgon åker jag till Ljungby, men intresset för liverapportering verkar inte så stort, så jag hoppar nog det. Däremot kommer jag livetwittra från matchen...
Visar det sig att fler vill ha liverapportering, innan midnatt, då kör jag...
Annars är det http://twitter.com/slemklump är det som gäller för att hänga med på twitterrapporteringen...

Matchen mot Ljungby startar 13:00.

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: