Tung silly...

Det händer inte mycket i silly season längre, i alla fall inte för oss med Oskarshamnsögon....
Inte mycket som sägs just nu i tidningarna eller på nätet. Ej heller många rykten/tips som dimper ner i min inbox heller...
På detta har det varit mycket jobb senaste tiden, som tagit tid från att ringa agenter, spelare och sportchefer mfl.

Jag ber om ursäkt för tunnt innehåll på bloggen de senaste dagarna, men skall nog få fart på det igen.
Har dessutom i dagarna jobbat lite på några olika "krönikor", och den första av dem kommer nog upp ganska snart, om inget kul händer i sillyvärlden...

Men fram till dess, skicka in era tips på rykten mm på: [email protected]
Tänk på att jag tar mot tips på både spelare inom a-laget och juniorlagen!

Och fortsätt gärna kasta ut er förslag om vad ni vill läsa om, jag samlar in alla förslag, och försöker få ihop material till de flesta ideérna som dyker in!
Förslag på saker ni vill läsa om går bra att posta i kommentarsfältet...

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: