Legendsmatchen, angående laguppställning...

Frågorna har varit många, och jag jobbar på att reda ut frågetecknen...

Men tidigare har jag skrivit om IK Oskarshamns lag, med legendarer, som skall möta Tre Kronor Legends. Detta hittar ni med ett klick HÄR!
Dock hittade jag idag DENNA laguppställningen, där även Custemo finns med som back...
Per Bäckman, som det var osäkert om han kunde ställa upp som tränare, finns ej med på den listan...

Jag jobbar på att få en laguppställning på Tre kronor legends, har varit i kontakt med folk både i IK Oskarshamn, svenska hockeyförbundet och veteranlandslaget. Men ej ännu fått något svar.
Kommer självklart skriva om det laget, så fort jag har det!

* * * * *

Jag lovade igår, att idag analysera förra säsongens J20 mot denna säsongens J20. men detta är knepigt... behöver någon dag till med det arbetet, men det kommer snart!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Hitta en artikel om Tre Kronor Legends från nu i september http://bergslagen.etc.se/sport/tre-kronor-imponerade-av-taggat-hik kanske någon av dessa herrar kommer till O-hamn???

2011-09-20 @ 00:18:55
Postat av: Räkan

CG på OT har lagt upp laguppställningen på sin blogg nu!

2011-09-20 @ 01:14:40
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: KP

Inte jätte rikt med stjärnor i det laget...

2011-09-20 @ 01:20:33
Postat av: Peter

Tycker att IK-laget verkar intressant med tex M. Johansson och F. Jaensson samt vår egen sportchef!

2011-09-20 @ 11:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: