Kvällens match online!

Ikväll tar IK oskarshamn mot Mora, på hemmais. Dessutom så är det gratis inträde ikväll!

Men för alla som inte kan ta sig till Arena Oskarshamn ikväll, ja då finns det ikväll många olika möjligheter att följa matchen online:

Sveriges radio kalmar sänder allsvenskt hockeyextra, och bevakar IK oskarshamn vs Mora
(får ni inte igång/kan ej se spelaren här nedan, gå in på http://sverigesradio.se/kalmar/, och välj "lyssna på IKO hockeyextra)


Oskarshamnstidningen kör sin CoverIt, som dessutom ikväll gästas av expertkommentatorn Alexander Johansson. Den rapporteringen kommer man till med ett klick HÄR!

Nyheterna kör också en egen CoverIt, och den hittar ni med ett klick HÄR!

Dessutom, som om inte detta vora nog, dt.se kör också en CoverIt, och liverapporterar, ur en dalmas synvinkel. Det hittas med ett klick HÄR!

Härlig bevakning av kvällens match! Men jag hoppas att ni trots detta väljer att bevittna händelsen på plats!
Själv sitter jag i Växjö, och missar händelsen mot min vilja, men är grymt tacksam för kvällens bevakning!
Nu kör vi!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Yes...gött med ny seger.Lyssnat på SR Web och njutit av tre nya friske pinnar.

Första femman måste varit grym!

Tredje plats i Tabellen ...vem hade trott det inte jag i alla fall....jävligt skönt och ha fel.

Såg matchen mot ÖIK i lördags och måste säga att den insatsen var bland det bästa jag sett av IKO på många år rent taktiskt och spelmässigt.

2011-09-26 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: