Kul auktion!

Jag har tjatat på vänner mfl, om att jag eftersöker en matchtröja med det "klassiska" trycket, med IK Oskarshamn i den blårödvita blixten.
Idag skriver Martin Svensson på facebook, att IK Legends, i matchen mot Tre Kronor Legends kommer spela i denna!

(foto: Martin Svensson)
Nästa vecka kommer IK Oskarshamn auktionera ut dessa meddelar Martin i samma facebookinlägg!!! Klart intressant!
Vill ha! Extra kul för mig som snart fyller 30, precis vad jag önskar mig ;)

* * * * *

OBS! I förra inlägget skrev jag först att öltätet inför lördagens matcher öppnar 11:00, men det öppnar 14:00!!
Det inlägget är nu korrekt editerat.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Robin

jag önskar mej en sådan där.. :)

2011-09-23 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: