Matchrapporter från juniorerna ikväll, och legendströjor!

IK Oskarshamn J20 spelar mot Borås på bortaplan idag.
Jag kommer, via lagledaren M. Nilssons hjälp delge er periodrapporter från den matchen, här på bloggen.
Matchen startar 19:35.

* * * * *

IK Oskarshamn har nu lagt upp tröjorna från legendsmatchen - en sådan tröja jag önskat mig länge.
Förra gången det var tröjauktion, körde men med det själva, via mailssytem. Men kaos vid slutminuten, och lite bud mm som överbjöds efter sluttiden, har man nu tagit tag i saken.

Denna gången har man slängt ut auktionerna på tradera, alla utropspris 350 kr, men "köp nu" prs på 1000 kr.
Alla annonserna som finns kvar hittar ni med ett klick HÄR!

Kan retas med er, och tala om att personligen är jag numera stolt köpare av F. Jaenssons tröja, då jag högg den direkt för 1000 spänn :)



/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: