Jag blev lurad och J18...

Gjordes intervjuer med, vad jag trodde var J18-spelare, i pauserna under IKO-VIK.
Intervjuen var spontan och oplanerad. Ingen research eller förberedda frågor fanns...
Och i efterhand visade det sig att detta var ett katastrofalt misstag...

2 killar intervjuades, De hävdade att de spelade i J18...
J18:s spelartrupp finns ej uppe, så jag jag vet ej hur den ser ut. Därför litade jag blint på de jag intervjuade...
Men... när jag idag skulle lägga upp interjuen gjorde jag lite efterresearch... det visade sig att ingen av dem spelar i IK Oskarshamn J18, ej heller i J20 eller U16.
Jag blev blåst. Nu förstår jag varför den ena av dem inte ville vara med på bild....
Kul skämt, som för min del kunde blivit mycket pinsam...

Resultatet. Blir papperskorgen för hela intervjuen...

Men då jag tänkte skriva lite om J18 här, så fortsätter vi på den inslagna vägen.

J18 har sin seriepremiär den 16/10, kl 14:00, hemma mot Mjölby HC.

Dessförinnan har laget 2 träningsmatcher inbokade. På tisdag tar man emot Karlskrona J18, i Arena Oskarshamn. matchen startar 19:00.
Och på Lördag har man en bortamatch mot Åseda J20. Den matchen startar 13:00

Avslutningsvis, slänger in J18s "reklamfilm"...



/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anton

Riktigt bra film detdär. :) Forza IKO!

2011-10-01 @ 14:37:20
Postat av: David

Tjena! Ville bara höra av mig att jag var en utav dem killarna från matchen mot VIK. Hoppas det inte är några hard feelings då vi bara skämtade och såg det som en rolig grej. Det va trevligt och råkas Räkan, och du gjorde matchen vi såg på till en utav våra bästa. All bäst förutsättning till dig och IK! Ha'de

2011-10-01 @ 22:50:15
Postat av: Rusk

Haha! Grundlurad hehe.



Bra film.

2011-10-02 @ 00:54:40
Postat av: Räkan

Inga hard feelings! Jag tom kan se det roliga i det hela! Tur bara att jag efterresearchade... Jag blev ägd, och det bjuder jag på! :)

2011-10-02 @ 08:24:43
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: