J20: Match idag...

IK Oskarshamns J20 tar idag mot Mjölby HC J20 i Arena Oskarshamn.
Matchen startar 15:30.

Min tanke var att detta inlägget skulle varit en intervju med en av killarna i laget, men researcharbetet har gått sakta för mig idag, och intervjuen kommer inte hinna bli klar.
Men jag researchar klart idag, skriver frågorna, och ringer upp en av killarna inför nästkommande match istället.
Tänkte se framöver om man kan köra något sådant koncept, med intervjuer inför varje match.
Detta då jag inte kan de andra lagen i serien, och att försöka skriva "vanliga" inför matcheninlägg skulle bara bli intetsägande. Tror då en intervju inför matchen kan ge en inblick både i laget, spelaren och i den kommande matchen.
Lite som jag gjorde med Eberhardssonintervjuen.
Håll till godo.

Men matchen idag kommer jag ej kunna närvara på, men med hjälp av lagledaren och telefoner, kommer det att komma upp periodrapporter här på bloggen!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: