Omgång 3, 93/94

För er som var med om lite hockeyhistoria, så hittade jag i natt ett trevligt gammalt blogginlägg, från tiden då allt hände.
Inlägget hittar ni HÄR!
(..scrolla ner lite, till omgång 3....)
Inlägget är från en match från 1993. På den tiden fanns det inte en massa bloggar mm. Just därför jag blev extra glad att hitta detta klassiska inlägget. Det är från en tid då Oskarshamn hade Peter Ekroth, Skeeter Moore och Pavel Burger. Även Jocke "snabbskrinnande" Roth omnämns...
Resultatet: Jo, IKO vann även denna matchen med 6-2...

Bara jag som blir nostalgisk?!

PS: Snart kommer det en ny intervju från ett nytt förvärv - håll tilll godo!
Fortsätt besöka bloggen, kommentera och tipsa mig - för att utveckla bloggen!!!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: