Kval till SuperElit: IKO-Troja

Sista i kvalet. 1 poäng räcker (med målskillnad), men vi går för 3p!!!
Med 1 poäng är IKO klara för sista kvalomgången mot Björklöven till SuperElit!
Bloggen är självklart på plats för att rapportera avgörande matchen mot Troja/Ljungby!!
Matchen börjar vid 13:00, Söndagen den 20/3!!!
Jag har dock skittaskig internetåtkomst i ishallen, finns inget trådlöst nätverk, och jag kör på mitt 3-modem... som knappt har täckning. Därför era kommntarer tar lite tid innan de syns. Men jag jobbar på problemet!



Som synes av tabellen (sista omgången, och matchen i kvalserien, så räcker oavgjort), men vi hoppas på 3 poäng!!!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Räkan

..inte ens målskillnad behövs... fel av mig... det räcker med 1 poäng, oavsett målslillnad... å andra sidan, 1 poäng brukar resultera i 1- i målskillnad ;)



Hur eller hur, poäng räcker!!! Krossa Ljunby!!! Följ allt här... innan dess, läs interjuerna, och kommentare gärna!

2011-03-20 @ 03:05:19
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: MLPE

Tror att Troja är bättre än Sunne, trots att Sunne vann mot dem i förlängning. Troja vann skotten med 47-27 i den matchen. Men med rätt inställning och kämpatakter kan det gå ändå! Kämpa IK!

2011-03-20 @ 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: