Intet nytt på fronten....

Trevlig helg alla läsare... hitils börjar helgen långsamt.
Jag har som ambition att uppdatera bloggen var dag, men denna Fredag blev tung... Jag har ringt till ett par spelare för intervjuer, utan framgång.
Inget nytt har presenterats idag. Inget nytt rykte har spridits idag. Ingen hel "krönika" har jag klar, eller orkar skriva idag.

Vad skall vi ta då, för bloggen får inte tystna för en dag, jag vill ju behålla ER här!!

Kör då med att uppdatera kampanjerna lite här idag/kväll/natt

Klicka på "bannern ovan om ni fortfarande missat kampanjen!

Annars? Påminner om att man kan följa mig på twitter. Personligt twittrande, med IKO/bloggen-anspråk... och förberedande inför nya blogguppdateringar: http://twitter.com/#!/slemklump

Annars: Blir en tuff helg, men har en spelarintervju som skall genomföras inom kort. Utöver det tänkte jag kolla lite i hur det blir med juniorerna - men vänta er inget inlägg om dem ännu, då några fortfarande velar eller väntar på besked - men klart de skall upp i "rampljuset" igen, efter den magnifika säsongen de gjorde!!!
Jag siktar också på att fortsätta gräva - på en sund nivå, dvs gräva, och publicera eventuella nyfärvärv, sålänge det inte skadar klubben!
Just nu letar jag på ett spår på en en tyskmeriterad sloven(/tjeck?) - eller var det tvärt om? - som är påväg in i IKO...
Kan vara en återvändsgränd. Jag kan fått reda på mer än nyttigt för klubben. Jag kan också vara inne på fel spår. Återvänder i ärendet när jag vet/kan/vill skriva mer :)

/Räkan

Kommentarer
Postat av: IK

skriv om derbyna mot vik o vh!!

2011-06-11 @ 11:23:00
Postat av: Räkan

Det kommer snart lite klassiska derbyminnen på bloggen... :)

2011-06-11 @ 14:50:43
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Jonas

Nja jag vet inte det.....

Det börjar dra ihop sig.....

2011-06-12 @ 20:26:49
Postat av: Anonym

enligt Cg och Mrmadhawk är inte Sirianni längre aktuell utan IKO kör på matt ryan om de är sant nu då, sen ska en back in med, någon som har förslag på denna back?

2011-06-13 @ 14:48:32
Postat av: Anonym

Varför vill IKO bli av med Mylläri?, tyckte han gjorde de skapligt bra dom matcherna han var med, kan de vara att han var skadad en längre period eller?

2011-06-14 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: