Hej SSK och Emil!

Hej SSK. Detta är till er. Då ni börjat hitta hit...
Vad menar jag med det?!
Tja, förra inlägget, fanns det kommentar från SSK:are. Men det är faktist inte det jag syftar på.
Nä, det jag syftar på är inlägget på sskoveralltalltid, angående Emil Larsson.

Inlägget känns hämtat härifrån, efter mitt korta snack med Emil Larsson angående flytten... syftar tex på textraden om hans ambition att gå till J18... Samma text fanns även på SSKoveralltalltid-bloggen - 8 dagar senare(!).

Men varför tar jag upp detta nonsentramstjafset då?
Jag vet inte. Hade inget vettigt att skriva...
Noterbart: Idag efter ssk-bloggens inlägg, då lägger EliteProspects upp övergången... och använder sskoveralltalltid som källa... källans källa blev ej källan...

Ja... nu sitter jag här, och funderar igen över varför jag skrev ner detta onödiga dravvel, då det bara är jag som berörts av det... Men så funderar jag igen... har jag skrivit skiten, då bör jag väll publicera den också? Ja, så gör jag. Jag står alltid för det jag skriver. Klart att ni skall kunna läsa det också. Upp på bloggen skall det.
Jag lovar mig dock att om inget nytt händer kring IK Oskarshamn, så skall inte nästa inlägg vara nonsens. Då får vi kika in på något av det jag lovat tidigare, allt från fortsättningen på nostalgin, truppanalys, klubbjämförelse hitils mm mm.

PS: Ni från SSK, ni är välkommna att läsa här också, bara kul med andra supportrar! Vill bara säga det, så detta inlägget inte missuppfattas. Inlägget var ej kritiskt mot NÅGON av mina läsare! Ni får också använda ikoskarshamn.blogg.se som källa - men ange gärna källan då ;)

Nu dravvlade jag iväg igen. Avslutar inlägget därför nu.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Titter

Angående SSK, kolla in denna blogg: www.alltomssk.se



Mycket bra blogg!!

2011-06-28 @ 19:38:29
Postat av: Victor

Bra, syrran. Bra att du sprider min blogg! Hehe.

2011-06-28 @ 23:35:02
URL: http://alltomssk.se
Postat av: Tutten

Varför så stort att en 15 åring lämnar Oskarshamn liksom?

2011-06-29 @ 00:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: