Det var ett årsmöte idag...

Idag hade Blue Front Support sitt årsmöte.
Jag jobbade hemma i Växjö och kunde ej deltaga.

Men vad jag hört var det få männsikor som dök upp på mötet - vilket är mycket synd! Får väll hoppas att alla som vill ha en fungerande läktarkultur i Oskarshamn är nöjd med allt Blue Front Support gjort hittils?!

Hur som helst är jag nyfiken på vad som sades på mötet.
Om någon vänlig skäl vill maila mig de eventuella förändringar som kommer ske i styrelsen eller annat, vore det trevligt.
Gärna lite mer om vad som sades på mötet, så man kan sammanfatta det lite här på bloggen sedan.

Maila mig då på: [email protected]

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Tycker det är så jävla dåligt!!!

När folk väl ställer upp och försöker förändra läktarkulturen i Oskarshamn till nåt bra, då är det inget intresse??



Pinsamt!

2011-06-07 @ 22:20:24
Postat av: Tobias

Håller med. Det var likadant på medlemsmötet, fyra personer då. Fyra personer idag. Om folk inte börjar hjälpa till så kommer BFS att läggas ner, så enkelt är det.

2011-06-07 @ 22:38:55
Postat av: Peter

Känns lite skumt att klaga om det på bloggen när du inte var där själv... Tydligen jobbade du, men tycker inte det spelar någon roll... Är det nu så viktigt som du vill ge sken av så borde du varit där...

2011-06-08 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: