Det är David Rodman...

Jaohpp, då har OT släppt namnet, det är David Rodman, som är IKO:s senaste tillskott.
Och då nyheten redan är ute, passar jag också på att skriva om det.

Som jag skrev innan, fick jag häromdagen höra om David Rodman av en agent - inte hans agent, men en annan agent, som hade hört lite rykten om David Rodman... han visste tydligen en hel del, vilket jag också kunde ana i hans tonfall och ordval, men jag valde att inte skriva om det mer, då IKO beviserligen ville hålla lite på namnet till...
Därför valde jag att "starta ett rykte" om honom, och lista han med 3 andra spelare.
Varför hålla på namnet? Rodman har en KHL-klausul, som gäller fram till onsdag...

En helt klart spännande värvning, av en spelare med god speluppfattning och passningssäker... poänggörare!

Välkommen till Oskarshamn David Rodman!

/Räkan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som att IKO gjort ett jävla bra kap?!!?! :)

har alltid trott att jönsson gjort rätt!

2011-06-05 @ 20:26:34
Postat av: Anonym

Kanske blir riktigt roligt att se matcherna nu kommande säsong, känns som att truppen innehåller så jävla mycket spännande spelare. NU är de en center å en back kvar ?, 2 topp spelare till och vi kör för Playoff!:)

2011-06-05 @ 20:53:47
Postat av: Osse

Tror också IKO gjort ett mycket bra kap här och det känns som IKO har något på gång.

Känns som om Jönsson vet hur man värvar spelare.

2011-06-05 @ 21:04:01
Postat av: Anonym

Han har KHL klasusul till och med onsdag

2011-06-05 @ 22:50:55
Postat av: H

GLÖM NU INTE MEDLEMSMÖTET DEN 7:E JUNI KL 19:00 I AO. HOPPAS ATT SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT KOMMER OCH SÄGER VAD NI TYCKER, VAD SOM KAN FÖRBÄTTRAS OSV. VI BEHÖVER ERA ÅSIKTER FÖR ATT VETA VAD VI SKA FÖRBÄTTRA I BFS!

2011-06-06 @ 06:12:51
Postat av: Ickedicke

Imponerad att du hittade Rodman utan att gå via IKO-folk. Det är sånt som krävs för att du ska få trafik hit under Dolly season.

2011-06-06 @ 09:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: