Post och påminnelser...

Tjaha... inget nytt att rapportera i IK Oskarshamnsväg...
Det man kan ta upp är glädjen av att få post, vilket jag fick idag. Brevet var det som Blue Front Support lovat att skicka ut, som idag (eller nu är det Torsdag, så jag fick det igår...) damp ner i min brevlåda.

Fakturor mm är sällan kul att få, men denna var faktist lite efterlängtad. Bara till att se till att bli medlem nuigen då! Nu inväntar man bara info angående premiärmatchen borta mot Bofors :)
Var du inte medlem förra säsongen i Blue Front Support, kan du enkelt bli det HÄR!

I övrigt då inget nytt händer att rapportera om passar jag också på att påminna om POWERPLAYER!

Har du ännu inte anmält dig till kampanjen, klicka på bannern här ovan och gör det NU!
I skrivande stund är summan uppe i 86800, vore trevligt om vi tillsammans kunde nå över 100000 iallafall!

Och en sista påminnelse; säsongskort!

Klicka på bannern ovan här för info av säsongskortsinköp. Observera att ståplatskorten kostar endast 1500 som medlem i Blue Front Support, och att man även har ett pris på endast 1000 kr för ståplatsungdom som är medlem i Blue Front Support (även om detta inte omnäms just nu på länken...).

Tja, det fick bli dagens inlägg, tipsa mig gärna om ni har andra nyheter som rör IK oskarshamn på
[email protected]

Kom också ihåg att man kan följa mig (Räkan, men där kallas jag för Slemklmp) på Twitter, där jag bloggtwittrar lite då och då...


/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: