...nyheter?

Har idag kollat runt lite angående kommande backvärv, men inte hittat något nytt jag kan rapportera om.
Skall se om jag hinner ringa några samtal till i morgon, för att se vad som kan vara på G...

Det enda jag kan rapportera om idag, det är Troy Davenports klädval... Hans skydd kommer kommande säsong gå helt i vitt. Dvs, benskydd, stöt plock hjälm mm kommer att vara helvita...

Övrigt, isen har börjat spolats, och snart skall vårt lag få känna på den :)

Har ni några tips man kan skriva om, som rör ALLT om IK Oskarshamn, maila mig då på; [email protected]

/Räkan

Kommentarer
Postat av: erik

Manuel Ågren fbk.....

2011-07-27 @ 13:23:07
Postat av: Markus

Enligt uppgift faller Jimmy Danielsson under avlönade spelare igen 1 aug. Hur gör IK här? Träna med klubben? några nya alternativ? J20?

2011-07-27 @ 14:59:56
Postat av: Räkan

Erik: Tack för tipset, skall bara få det bekräftat! ;)

2011-07-27 @ 17:18:59
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: KP

http://www.nyheterna.net/sporten/lennhammer_till_oskarshamn

2011-07-27 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: