Danmark...

Jag drar inatt/skittidigt i morgon bitti till Danmark, och kommer vara där i ca 4-5 dagar.
Stugan jag har hyrt SKA ha internet, men man vet aldrig med danskarna ;)

Kommer jag åt internet kommer jag försöka blogga dagligen, annars blir det värre. Blir inget tung grävande dock, då jag inte kommer ringa spelare, agenter och sportchefer dessa dagarna.
Inget nytt angående de spår jag hade, förutom att en av spelarna jag nosat upp ej kontaktats av Roger Jönsson, än. Det var hans agent som vill ha "sin" spelare i Allsvenskan, och han tyckte Oskarshamn skulle passa bra... Antar att agenten snart ringer RJ, om inte Roger hinner fram först... sedan så är det fler pusselbitar som skall gå i lås. jag har ingen aning om lönekravet tex på denna spelare, så det sannolika spåret kanske är mycket osannolikt plötsligt. Men Roger är en bra förhandlare ;)

Därmed stänger jag av datorn nu, och startar den inte förens tidigast i morgon kväll igen (Torsdag).

Jag har några texter förberedda att slänga upp, bland annat om Västerviksmatcherna - om inget annat kul dyker upp att rapportera vill säga :)
Så vi får hoppas internet funkar bra i stugan, och bloggen kan hållas levande!
Men tänk på en sak, det är inte bara dagliga uppdateringar som gör bloggen levande, det är NI läsare, som besöker bloggen och som kommenterar!
Blir det någon gång slött mellan inläggen, då är jag om någon tacksam för att NI håller bloggen levande! Tack!
Besökarantalet till bloggen växer dagligen, och det vill jag att det skall fortsätta att göra! Detta dessutom under lågsäsong!

Avslutningsvis:
Som vanligt kan man tipsa mig på slemklump@hotmail, angående ALLT intressant som rör IK Oskarshamn på något vis!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: The One

Adam Hobson får från Rögle till Borås. En bra förstärkning med BH ( hihi ) ögon mätt. Tankar om detta Räkan?

2011-07-21 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: