Nyhetstorka?

Jag har inte mycket nytt att komma med här idag.
Det enda jag kan säga är att till motsats vad CG på OT hävdar, så har IKO inte erbjudit Fagervall (nu tränare i Tingsryd) jobb som sportchef i IKO... iallafall enligt mina källor...

Ohlssons nej däremot, stämmer bra däremot. Det var nog inte vad styrelsen räknat med att få...

Kan också förtydliga frågan om spelarjakten, och att en ny back är prioritet att skaffa. Det man söker är en OFFENSIV back, för att glädja er som önskar en center ;)

För övrigt. Sportchef letas efter, och förhoppningsvis kan något bli klart inom en rimlig framtid.

Annars inte mycket nytt idag. Jag jobbar på lite andra intervjuer, och i veckan kommer det komma lite reportage inför Malmömatchen. håll till godo.

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: