Kommande match:

 

Dax för hemmamatch, denna gången mot Sundsvall!
Nu går vi för 3 poäng, och inget annat.

 

Plats: Arena Oskarshamn
När: Söndagen den 23:e Januari, kl 17:00

 

För er som inte bor i Oskarshamn, och kan besöka Arenan, kommer bloggen strax innan match lägga upp på bloggen var ni kan följa matchen online.

 

Ett inför matchen kommer också senare här på bloggen.

 

Jag kommer inte kunna ta mig till Oskarshamn för denna matchen, men ha telefonkontakt med folk i ishallen.
Finns det önskemål om periodrapporter här på bloggen, som jag gjorde sist, skriv då en kommentar i detta inlägget, så kan jag ordna det.
Annars blir det istället en matchsammanfattning efter slutsignalen.

 

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Vinst är ett måste imon om vi ska hänga på i kampen om 7:e platsen. Alla till klacken och sjung fram IKO till seger !

2011-01-22 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: